Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 4, 2011
Image Size
1.2 MB
Resolution
1877×2316
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
250,296 (148 today)
Favourites
11,499 (who?)
Comments
1,129
Downloads
2,138
×
never like this. by viria13 never like this. by viria13
The one of them will never see your wedding,Ginny.

this supposed to be a title.
by the way I am sad again:C
Add a Comment:
 
:iconangel2hip4020:
Angel2hip4020 Featured By Owner 49 minutes ago  Hobbyist General Artist
Well, the way that he's not as vibrant implies that he's not ACTUALLY there, as in his physical form, but he's there in spirit!
Reply
:iconlongliveharrypotter7:
LongLiveHarryPotter7 Featured By Owner 1 day ago
He didn't die. Nope. Its all just a bad joke that J. K.'s playing. He didn't die, he's at her wedding, being all silly and funny as he is, since he IS. NOT. DEAD!!!!!! QxQ
Reply
:icontheserpentinesea:
TheSerpentineSea Featured By Owner 1 day ago
They're both making bunny ears and they're not wearing clothes that are great for weddings and I bet that Mrs. Weasley had a few words about that and OHMIGODS there's this part in The Deathly Hallows that Fred sasys that if he ever got married, he'd tie his mother up so she couldn't fuss over everything and- and--
*BAWLS*
Reply
:iconraidioactive-demon:
Raidioactive-Demon Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist Artist
no no no don't cry!
Reply
:iconshadamy20:
shadamy20 Featured By Owner 2 days ago
I will not cry
Reply
:iconeliseferrier:
EliseFerrier Featured By Owner Jan 17, 2015  Hobbyist Digital Artist
I HATE YOU J.K ROWLING!!!!Waaaah! 
Reply
:iconnellie92:
Nellie92 Featured By Owner Jan 15, 2015
I miss Fred why did he have to die:( (Sad) 
Reply
:iconsnyag:
SNYAG Featured By Owner Jan 2, 2015
.......GODDAMNIT!!! F*ck you J.K. Rowling for killing Georgie!!!
Frozen - Elsa Crying Icon Cry run Neko Emoji-14 (Cry) [V1] Pikachu Crying Plz Hatsune Miku-07 (Cries) Komari Kamikita (Crying) [V5] Miuna Crying Icon Pikachu crying plz Sayu Crying Icon Cry Simba 
Reply
:iconhannahnicki17:
hannahnicki17 Featured By Owner Jan 3, 2015  New member Hobbyist
you mean freddie.... 
Reply
:iconsnyag:
SNYAG Featured By Owner Jan 5, 2015
Yeah, sorry.
Reply
:iconmkniazi27:
MKNiazi27 Featured By Owner Dec 27, 2014  New member
Cry us a river!
Reply
:iconshiphee:
shiphee Featured By Owner Dec 25, 2014  New member Hobbyist
to many feels :crying: rvmp crying 
Reply
:iconaleheatherstalkrgirl:
AleHeatherStalkrGirl Featured By Owner Edited Dec 22, 2014  New member Student Writer
I miss Fred...SO MUCH! *Breaks down and starts sobbing hysterically*

Frozen - Elsa Crying Icon Frozen - Elsa Crying Icon Frozen - Elsa Crying Icon Pikachu Crying Plz Pikachu Crying Plz Pikachu Crying Plz Pikachu Crying Plz Pikachu Crying Plz Pikachu Crying Plz Pikachu Crying Plz Pikachu Crying Plz Pikachu Crying Plz Frozen - Elsa Crying Icon Frozen - Elsa Crying Icon Frozen - Elsa Crying Icon Frozen - Elsa Crying Icon Frozen - Elsa Crying Icon Frozen - Elsa Crying Icon Chisaki Crying Icon Chisaki Crying Icon Chisaki Crying Icon Chisaki Crying Icon Chisaki Crying Icon Chisaki Crying Icon Chisaki Crying Icon Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Big Hero 6 Hiro Hamada (Crying) Big Hero 6 Hiro Hamada (Crying) Big Hero 6 Hiro Hamada (Crying) Big Hero 6 Hiro Hamada (Crying) Big Hero 6 Hiro Hamada (Crying) Big Hero 6 Hiro Hamada (Crying) Big Hero 6 Hiro Hamada (Crying) Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Chiyo Crying Icon Chiyo Crying Icon Chiyo Crying Icon Chiyo Crying Icon Chiyo Crying Icon Chiyo Crying Icon Chiyo Crying Icon Crying/sad Love Heart Crying/sad Love Heart Crying/sad Love Heart Crying/sad Love Heart Crying/sad Love Heart Crying/sad Love Heart Crying/sad Love Heart Crying/sad Love Heart Crying/sad Love Heart Crying/sad Love Heart Jazz cry Jazz cry Jazz cry Jazz cry Jazz cry Jazz cry Jazz cry Jazz cry Jazz cry MSN Custom Avatar Sad MSN Custom Avatar Sad MSN Custom Avatar Sad MSN Custom Avatar Sad MSN Custom Avatar Sad MSN Custom Avatar Sad MSN Custom Avatar Sad MSN Custom Avatar Sad 
Reply
:iconthatfezchick:
thatfezchick Featured By Owner Dec 21, 2014  New member Hobbyist General Artist
I'm not on the book where Fred dies and my friend spoiled it so I feel like I need to show her this nowHP.Icon-Slytherin Pride . BUt too many FEEEEEEEEEEELSSS
Reply
:iconmegcr8:
Megcr8 Featured By Owner Dec 19, 2014  Hobbyist General Artist
*sob* I miss him sooo much.....
:iconfeelsplz:
Reply
:iconcbugnet2:
cbugnet2 Featured By Owner Dec 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
the feels 
Reply
:iconbasket-case-swimmer:
Basket-Case-Swimmer Featured By Owner Dec 10, 2014  New member Student General Artist
:| Now i'm crying..... Thank you for the beautiful drawing though. Is there any chance of a just Ginny drawing?
Reply
:iconcquiggles96:
CQuiggles96 Featured By Owner Dec 3, 2014  Hobbyist Traditional Artist
So so beautiful so sad as well my feels I can't...excuse me *goes into corner and weeps uncontrollably*
Reply
:iconkinverlins:
kinverlins Featured By Owner Nov 28, 2014
ToT <3
Reply
:iconsakura-neko3336:
Sakura-Neko3336 Featured By Owner Nov 26, 2014  Student
this made me both happy and sad...
Reply
:iconk8eroseg:
k8eroseg Featured By Owner Nov 26, 2014
You made me cry....
Reply
:icon3kittles:
3Kittles Featured By Owner Nov 18, 2014  Hobbyist General Artist
Ha duck
Reply
:icon3kittles:
3Kittles Featured By Owner Nov 18, 2014  Hobbyist General Artist
Why the duck would you do that to me
Reply
:iconanazermiani:
anazermiani Featured By Owner Nov 15, 2014  New member
I'm actually really sad right now ): but thanks for making drawing them both in Ginny's wedding! :)
Reply
:iconannabethgranger:
AnnabethGranger Featured By Owner Nov 14, 2014  New member
Here come the feels....
Reply
:iconmegjuly659:
megjuly659 Featured By Owner Nov 1, 2014  Hobbyist Artist
Tears. But happy tears. :'(
Reply
:iconslightlymadartist:
SlightlyMadArtist Featured By Owner Sep 27, 2014
Nooooo why did you do that?!? That was uncalled for!!! Omg the feels... They found me... Aaaaaaaand I'm dead.
Reply
:iconferndawn:
Ferndawn Featured By Owner Edited Sep 10, 2014  Hobbyist General Artist
Waaaah! But...but....why?! 


*hisses* It burns!

(I feel your pain)
Reply
:iconleovaldezluv12:
leovaldezluv12 Featured By Owner Sep 10, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
this...is...TORTURE!
why why why:crying: rvmp 
Reply
:iconlizard2002:
Lizard2002 Featured By Owner Sep 7, 2014
LOVE THIS.  Stunning idea, sad but a good sad...
Reply
:icontrinfinxsg:
trinfinxsg Featured By Owner Aug 12, 2014  Student Traditional Artist
Why ya gotta go and make me cry!?😭
Reply
:iconember-art:
Ember-Art Featured By Owner Aug 6, 2014  Hobbyist General Artist
NO I AM NOT OKAY THIS IS THE OPPOSITE OF OKAY
AGHHH
Reply
:iconthaliakal:
ThaliaKal Featured By Owner Aug 4, 2014  Student Writer
NO. NONONONONO.
Reply
:iconmissscarlett4:
MissScarlett4 Featured By Owner Aug 3, 2014
I'm not sure if I should be laughing or crying 😢
Reply
:iconturtlechirp:
turtlechirp Featured By Owner Aug 2, 2014  Student Photographer
i think . . . you killed me.
yup.
i'm dead.
Reply
:iconvittarius:
Vittarius Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist General Artist
Oh, no. Look. Now I have feels in my eyes.
 Luffy Anime Emoji (Cry) [V4] 
Reply
:iconabbyroth:
AbbyRoth Featured By Owner Jul 18, 2014
Ho-how could you!? You made me almost cry!! I am serious about Harry potter and if you put ghost Sirius in one of the pictures I SAID TOO MUCH!!
Reply
:iconhassive8:
hassive8 Featured By Owner Jul 16, 2014
Are you crazy? You made me cry :'c
I love your drawings <3
But this one, this one is my favorite <3
Reply
:iconryanshideout:
RyansHideout Featured By Owner Jul 13, 2014  Student Traditional Artist
god spoiler alert
Reply
:icondeathkitten333:
deathkitten333 Featured By Owner Jul 7, 2014  Hobbyist General Artist
Ugh this makes me think too much about George after Fred's death and how he must have felt and UGH I CAN"T TAKE IT!
Reply
:iconelly6:
elly6 Featured By Owner Jul 6, 2014  Hobbyist General Artist
T.T Goshhh, Fred is there.....this draw is killing me. :iconnotcryingplz:
Reply
:iconrishiveda101:
rishiveda101 Featured By Owner Jul 6, 2014  Hobbyist Artist
You seem quite adept at making me cry...
Reply
:iconteepersaurus:
TEEPERSAURUS Featured By Owner Jun 24, 2014
i was like aww thats cute, then i saw the title and then the fading ;(
Reply
:iconfirestar541:
firestar541 Featured By Owner Jun 21, 2014  Hobbyist General Artist
I thought they were both there, until I saw the fadedness....... Waaaah! 
Reply
:iconpantharyna:
Pantharyna Featured By Owner Jun 18, 2014
this is NOT okay. your work is beautiful but ALL THESE FEELS are not okay at all
Reply
:iconslythxgryffi:
SlythxGryffi Featured By Owner Jun 8, 2014  Professional General Artist
isn't george supposed to have one ear? or did it magically grow back?
Reply
:iconjellyfishshampoo:
JellyfishShampoo Featured By Owner Jun 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
They grew it bake with magic actually, if I recall correctly
Reply
:iconmaneki-neko44:
Maneki-Neko44 Featured By Owner Jun 1, 2014   General Artist
😭 Oh the FEELS
Reply
:iconarina527:
Arina527 Featured By Owner May 30, 2014  Student General Artist
OH GOSH CRUELEST DEATH EVER
Reply
:iconhaleywaley03:
HaleyWaley03 Featured By Owner May 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
RIGHT IN THE FEELSSSSS
Reply
Add a Comment: