Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 30, 2013
Image Size
2.8 MB
Resolution
2200×3000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
280,760 (59 today)
Favourites
15,049 (who?)
Comments
867
Downloads
795
×
When heroes meet.... by viria13 When heroes meet.... by viria13
haha seriously once you have black hair and green eyes you just know what to expect from your life:DD

I figured I should probably submit this one one DA as well. damn I am so unactive in here..

EDIT: guys, I don't know why for some of you Ginny's hair seems to be brown :C on my screen it's ginger. Maybe it turned somehow darker than I imagine, but it's not brown. Or at least I didn't have any intention to make it brown hhhh
Add a Comment:
 
:iconfira252:
Fira252 Featured By Owner 1 day ago
You draw Ginny so amazingly! I love her so much :) 
Reply
:iconart-is-awe-mazing:
art-is-awe-mazing Featured By Owner Feb 2, 2015  New member
This is amazing. Period
Reply
:iconmalfoyisthenewkai:
MalfoyisthenewKai Featured By Owner Feb 1, 2015
LOL
Reply
:icontattoedmaiden:
TattoedMaiden Featured By Owner Feb 1, 2015  Hobbyist Digital Artist
My two favorite fandoms in one drawing.....AWESOME!!!
Reply
:icontwilightpopstar:
twilightpopstar Featured By Owner Jan 29, 2015
Ginny's sneakers look awesome…I LOVE SNEAKERS! (XD I'm such a weirdo)
Reply
:iconrandomroos:
RandomRoos Featured By Owner Jan 27, 2015  New member Student Digital Artist
Omg i love harry's clothes. he lookes hot
Reply
:icontbirdfan101:
TBirdFan101 Featured By Owner Jan 25, 2015
Great work!
Reply
:iconangel2hip4020:
Angel2hip4020 Featured By Owner Jan 25, 2015  Hobbyist General Artist
They would all get along sooo well!!!
Reply
:iconmushies12:
Mushies12 Featured By Owner Jan 24, 2015  Student General Artist
so true
Reply
:iconthestralwild394:
ThestralWild394 Featured By Owner Jan 23, 2015  Student Traditional Artist
This is terrifyingly accurate.
Reply
:iconpercabethjasper:
PercabethJasper Featured By Owner Jan 19, 2015  New member Student Traditional Artist
tHAT WOULD SO HAPPEN. Rick Riordan and J.K. Rowling should totally team up and make a book. That would be the most bought fiction book in history!!!!!!!!!! 
Reply
:iconbutton-eye:
Button-eye Featured By Owner Jan 20, 2015  Hobbyist General Artist
No it would'nt.
Reply
:iconxxventurian:
Xxventurian Featured By Owner Jan 18, 2015  Hobbyist Digital Artist
lol that would soo happen if they met x'D
Reply
:iconbatium:
Batium Featured By Owner Jan 17, 2015  Student General Artist
Wow this is cool as fack lol
Reply
:iconblacklacedminx:
BlackLacedMinx Featured By Owner Jan 17, 2015  Student Writer
I WANT THIS TO HAPPEN! LIKE NOW!
Reply
:iconpinkprincess0216:
PinkPrincess0216 Featured By Owner Jan 17, 2015  New member
Its amazing!! :)
Reply
:iconscribbit:
Scribbit Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist Writer
It's amazing!
Reply
:icongreekieness:
Greekieness Featured By Owner Dec 27, 2014
I love it
Reply
:iconkreepykhyla:
kreepykhyla Featured By Owner Dec 21, 2014  Hobbyist General Artist
OMG I LOVE Steven Universe Pearl (Freaking Out) ASDFGHJKL Llama Emoji-23 (Shyness) [V1] 
Reply
:iconaleheatherstalkrgirl:
AleHeatherStalkrGirl Featured By Owner Dec 20, 2014  New member Student Writer
Automatic favorite!
Reply
:iconrainbowrules:
rainbowrules Featured By Owner Dec 17, 2014  Hobbyist General Artist
This is awesome! Ginny's hair does seem a little brown on my computer, didn't know who she was at first. :P Favorite! 
Reply
:iconloinblaze99:
loinblaze99 Featured By Owner Nov 20, 2014
Meant funny stupid computer
Reply
:iconloinblaze99:
loinblaze99 Featured By Owner Nov 20, 2014
hat really funny and I love how Annabeth calls percy seaweed brain:D (Big Grin) :D (Big Grin) 
Reply
:iconshinybluebutterfly:
ShinyBlueButterfly Featured By Owner Nov 17, 2014
Hahaha XD
This is so funny ^^
Reply
:iconbb-cbs-fan:
BB-CBS-Fan Featured By Owner Nov 9, 2014
Imagine if the Fred and George met the Stoll twins!Don't you wonder what will that be like?They'd get along so well!
Reply
:iconsmiledogjpeg:
Smiledogjpeg Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist General Artist
Camp Halfblood and Hogwarts would be destroyed
Reply
:iconbb-cbs-fan:
BB-CBS-Fan Featured By Owner Dec 7, 2014
Nod 
Reply
:iconsmiledogjpeg:
Smiledogjpeg Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist General Artist
Yep, not to say I don't love them though. :D
Reply
:icongambitsobsession:
GambitsObsession Featured By Owner Oct 12, 2014
Have you ever seen HTTYD? Because I'm pretty sure Percy and Hiccup, and Annabeth and Astrid would get along amazinly.
After all, they're both green-eyed dorky dork dorks with a collapsible swords, with badass blonde girlfriends who routinely tell them they're morons! Even Toothless and Blackjack would get along well!
Reply
:iconthadtdrawer:
ThaDTDrawer Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Also both toothless and blackjack are partners of a main character. Also both of them are black. Coincidence? I think so.
Reply
:iconbeccyboo123:
BeccyBoo123 Featured By Owner Oct 17, 2014  Hobbyist
I love that idea! Someone has to draw something about that! When Heroes Meet II!
Reply
:iconcrystallisto:
Crystallisto Featured By Owner Oct 9, 2014
Haha!Awesome!!! ^^
Reply
:iconranbowfut:
Ranbowfut Featured By Owner Sep 24, 2014
Ha, I think they all could get along pretty well
Reply
:iconangelicphantomcrow:
AngelicPhantomcrow Featured By Owner Sep 21, 2014  Hobbyist General Artist
Haha! Yeah, black hair and green eyes^^
Reply
:iconmaco-scorpeon:
Maco-Scorpeon Featured By Owner Sep 6, 2014
You're a diva
His works are incredibly beautiful and I admire you very much Glomp! 
Heart Heart Heart 
Reply
:iconshadywillows:
ShadyWillows Featured By Owner Sep 5, 2014
oh gosh.I love this ,especially since I just can't choose between HP and PJ.
Reply
:iconthedemidod:
thedemidod Featured By Owner Aug 31, 2014
this is beautiful
Reply
:iconunowhoownsart:
UNoWhoOwnsArt Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Photographer
Haha, love this!
Reply
:iconabslikechicken:
abslikechicken Featured By Owner Aug 28, 2014  Student General Artist
Haha nice. XD
Reply
:iconcitywolfwarrior:
citywolfwarrior Featured By Owner Aug 18, 2014
:D that's cool
Reply
:icongeneralnerdtype:
generalnerdtype Featured By Owner Aug 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I saw this via my friend, but didn't know that it was done by you, so when I discovered you on here and saw this in your gallery it made me like you even more, haha. I love this!
Reply
:iconshadowashpelt:
ShadowASHPELT Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist Artist
I love this!
Reply
:iconinginuyasha:
inginuyasha Featured By Owner Jul 19, 2014
Nice XD
Reply
:iconyamyam101:
yamyam101 Featured By Owner Jul 13, 2014
lol this is great :D
Reply
:icontsubaki394:
Tsubaki394 Featured By Owner Jul 9, 2014  Hobbyist
I like how Ginny is the only one who isn't all dirty and bruised. Not sure why, but yeah XD
Love your work! :heart:
Reply
:iconrosiecheeks100:
Rosiecheeks100 Featured By Owner Jul 9, 2014  Hobbyist
No one can get close enough to Ginny in a fight to get her dirty and bruised because she bat-bogey's them
Reply
:icontsubaki394:
Tsubaki394 Featured By Owner Jul 10, 2014  Hobbyist
Surely :D
Reply
:iconbobbiesam:
bobbiesam Featured By Owner Jun 30, 2014  Hobbyist General Artist
loooooooool
is that showing Harry trumping Percy
cause we gone fight about this gurl
*rolls up sleeves* come at me bra
Reply
:iconsonoffeanor:
SonofFeanor Featured By Owner Oct 13, 2014
Come at me panties
Reply
:iconisadamn:
isadamn Featured By Owner Jun 28, 2014
BLACK HAIR AND GREEN EYES ARE THE NEW SEXY HAHA *-*
Reply
Add a Comment: