Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 4, 2013
Image Size
3.7 MB
Resolution
4728×1726
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
109,855 (4 today)
Favourites
6,211 (who?)
Comments
384
Downloads
2,747
×
Homestuck trolls by viria13 Homestuck trolls by viria13
Well I hope this time DA doesn't have any stupid issues...


One does not simply make kind look their age.
but whatever haha:D

I am still not very used to this binary brush and almost lineless style, but it was really fun to draw! even though took me 'quite a while' hehehe:3
Hope you'll enjoy it:)


and considering I get a lot of questions like this on tumblr, I will write it here as well. My favourite is Karkat and my patron troll accorded to the zodiac sign is Tavros, although according to this tumblr 'test' [link] it's Equius bb<3


If the download button doesn't work again, you can look at it here [link]
Add a Comment:
 
:iconhomestuckyeah:
HomestuckYeah Featured By Owner Aug 19, 2014  New member
idk why but im interested to know why you ordered the trolls the way you did it looks nice im just curious
Reply
:iconlinxheart:
LinxHeart Featured By Owner Aug 6, 2014  Student Digital Artist
This is AMAZING! I especially like how you drew.... wow. All of them. You did them all so perfectly!
Reply
:iconlia747:
Lia747 Featured By Owner Jun 7, 2014
i really like this art becouse of their height, i don't think karkat's that small. i think he's bigger then the girls but the smallest of the boys
Reply
:iconrhaenys-s:
Rhaenys-S Featured By Owner Apr 9, 2014  Student
My patron troll is Equius too :3
Reply
:iconforevertlc:
forevertlc Featured By Owner Apr 6, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Oh my gosh! Karkles is sooo adorable!!! They are all amazing!Rlytear 
Reply
:iconvampire-l:
vampire-L Featured By Owner Mar 7, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I am SO happy you're a Homestuck like... gahhh I can't even 
Reply
:iconrainbowmobster:
RainbowMobster Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist General Artist
Oh my gosh, this art is perfect ;u;
Reply
:iconpyropony00:
pyropony00 Featured By Owner Feb 3, 2014
AWEEEE! THIS IS PERFECTION!!!! My patron troll is Gamzee :0)
Reply
:iconm45t3ryoda:
m45t3ryoda Featured By Owner Jan 7, 2014  Hobbyist General Artist
Haha! By doing this, I found out we have the same birthday. Crazy! Lovely artwork btw! I adore the way you have depicted them! <3
Reply
:iconwumpatrix:
Wumpatrix Featured By Owner Nov 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
print plz?
Reply
Add a Comment: